Напиши нова тема Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
forumtools   forumtools
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 11 Авг 2011, 14:16 
Offline
Идол в ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2008, 20:18
Мнения: 1660
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Нафтово камионче
Дай МАЙСТОР в Пловдив ?

п.с. тва майстор е много тъпо, майстор на фаянс ли ? монтьор май е правилната дума [winner3.gif]

_________________
ex - '03 Stilo JTD115 - The HGT Killer, with a special place in my heart


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 11 Авг 2011, 14:30 
Offline
Идол в ItalAuto

Регистриран на: 30 Окт 2010, 13:13
Мнения: 1426
Местоположение: София

--- БАН ! ---

Автомобил: Стойчо
Да пишеш с малки букви също е доста тъпо!

"Майстор" е титла в занаятите Емо. Обидно ми е да ти обяснявам какво се крие зад понятието "Майстор". Както и зад "калфа" или "чирак"!
Сещаш ли се?

А, сетих се и друго...
Монтьор се ползва при монтаж на нещо. На дограма, на паваж, при полагането и монтажа на фаянс....
Майстор се казва на човек, който ремонтира нещо.
Ремонтира обувки, чадъри, кожени облекла или ремонтира лек автомобил...
Това е майстор.
az.gif

Когато някой съгражда нещо, което не е по тертип, демек новаторско и уникално... казва му се УСТА!

Уста Кольо Фичето!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 11 Авг 2011, 14:39 
Offline
Фен на ItalAuto

Регистриран на: 28 Фев 2009, 17:17
Мнения: 847
Местоположение: LBPD/PDV
veni224 написа:
Airfan написа:
Колеги,

както знаете имам втора совалка във флотилията и тя е Фиат Пунто Мк2, 1.2 куб. см. 60 к.с. с климатик, набор 2000 година, Евро 2. Вече и навъртях към 200 км градско и забелязах, че когато колата не е загряла има неприятно леко придърпване при ускорение до към 2000-2500 оборота. Ако съм по-внимателен с педала на газта мога леко да го замаскирам, но ако подам малко повечко газ придърпването е по-осезаемо. Тъй като отдавна съм оставил бензинките и последната ми бензинова кола беше моноинжекцион и не съм имал подобни проблеми, се обръщам към вас за съвет какво да проверя. По запалителната система свещите са сменени с NGK каквито ги дават по каталог, но преди и след смяната придърпването е едно и също. На тъмно гледах кабелите - искрене не се забелязва. Грешки в компютъра не са записани.
Идеи?

Поздрави.


Моята идея колега е - да я заведеш на МАЙСТОР, а не на "майстор". ay.gif

В Пловдив освен автосервиз Формула, в който бях, за по-добри майстори на инжекционни и запалителни системи аз не съм чувал да има. Ако знаете съм склонен да ги проверя. Междувременно си говоря с китайците, които произвеждат дюзи и ще се опитам да поръчам от тях, тъй като са несравнимо по-евтини.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 11 Авг 2011, 17:41 
Offline
Идол в ItalAuto

Регистриран на: 30 Окт 2010, 13:13
Мнения: 1426
Местоположение: София

--- БАН ! ---

Автомобил: Стойчо
Нищо лошо не искам да кажа за сервиза, в който си закарал колата си. [do.gif]
Чувал съм, че и в Африка имало авиоинженери... Ако ми разбираш тънката мисъл... icon_mrgreen
Сервиз, в който не могат да ми диагностицират проблем по колата - просто ги отписвам.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 11 Авг 2011, 20:52 
Offline
Фен на ItalAuto

Регистриран на: 28 Фев 2009, 17:17
Мнения: 847
Местоположение: LBPD/PDV
veni224 написа:
Нищо лошо не искам да кажа за сервиза, в който си закарал колата си. [do.gif]
Чувал съм, че и в Африка имало авиоинженери... Ако ми разбираш тънката мисъл... icon_mrgreen
Сервиз, в който не могат да ми диагностицират проблем по колата - просто ги отписвам.

Ако ме познаваш лично, щеше да знаеш, че пари не жаля. Не се заяждам, казвам го в добрия смисъл. Ходих в Бош-а в Пловдив - трагични са. Други по-добри аз лично не познавам, така че ако имаш предложение за човек, който ще ми реши проблема, пусни координати на лично.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 13 Авг 2011, 14:13 
Offline
Фен на ItalAuto

Регистриран на: 28 Фев 2009, 17:17
Мнения: 847
Местоположение: LBPD/PDV
Продължава чопленето по колата. Днес направихме следния експеримент - вадим кабелите на бобините, запушваме отвора над дроселовата клапа и въртим на стартер. От това се получава вакуум в смукателния колектор. За съжаление, от някъде леко дърпа и се чува леко как съска и губи вакуум-а. Лошото е, че не успяхме да открием къде за сега. Чува се някъде около щеката на маслото, но къде точно - не можем да открием.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 13 Авг 2011, 20:39 
Offline
Модератор

Регистриран на: 24 Окт 2008, 00:31
Мнения: 1861
Местоположение: Calgary, Canada
Автомобил: Chrysler Sebring 2.7
Airfan написа:
Продължава чопленето по колата. Днес направихме следния експеримент - вадим кабелите на бобините, запушваме отвора над дроселовата клапа и въртим на стартер. От това се получава вакуум в смукателния колектор. За съжаление, от някъде леко дърпа и се чува леко как съска и губи вакуум-а. Лошото е, че не успяхме да открием къде за сега. Чува се някъде около щеката на маслото, но къде точно - не можем да открием.

През клапаните, оттам - през сегментите, та в картерното пространство, та през отвора за щеката. Съмнявам се така нещо да узнаете.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 V6 '04


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 13 Авг 2011, 23:12 
Offline
Фен на ItalAuto

Регистриран на: 28 Фев 2009, 17:17
Мнения: 847
Местоположение: LBPD/PDV
joro_d написа:
Airfan написа:
Продължава чопленето по колата. Днес направихме следния експеримент - вадим кабелите на бобините, запушваме отвора над дроселовата клапа и въртим на стартер. От това се получава вакуум в смукателния колектор. За съжаление, от някъде леко дърпа и се чува леко как съска и губи вакуум-а. Лошото е, че не успяхме да открием къде за сега. Чува се някъде около щеката на маслото, но къде точно - не можем да открием.

През клапаните, оттам - през сегментите, та в картерното пространство, та през отвора за щеката. Съмнявам се така нещо да узнаете.

Споделих какво направихме като елементарен опит. Аз лично съм изчерпан от към идеи. Като казах щеката на маслото нямах предвид нея, а от тази страна на дросела и колектора. Клапаните и сегментите са си наред.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 14 Авг 2011, 09:44 
Offline
Водач на МПС

Регистриран на: 02 Яну 2010, 00:47
Мнения: 72
Преди дросела и след него влизат картерните газове, трябва да сте сигурни, че сте запушили всичко.
Обаче аз не мога да разбера каква е идеята на тази операция. Ако двигателя краде въздух след дросела то сместа ще е по бедна и свещите няма да са черни.
Регулатора на налягане на горивото не разбрах дали е проверен. Виждал съм пробит такъв и през маркуча за вакума влиза гориво и от там сместа е богата. Когато се замисля при подаване на газ е от ниско налягане, ниско налягане или от помпата или от регулатора.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 14 Авг 2011, 10:41 
Offline
Фен на ItalAuto
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2010, 19:17
Мнения: 603
Местоположение: Казанлък
Автомобил: Fiat Punto MK2
Друго за което се сещам е ламбда сондата, провери какви стойности ти дава. Моето е евро 3 и е с две сонди (преди и след катализатора) не знам при теб как е. По някога се натрупва нагар от изгоряло масло и може да не отчита правилно а от там да ти бърка сместа. Чувал съм че ги свалят и ги чистят.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 14 Авг 2011, 13:46 
Offline
Фен на ItalAuto

Регистриран на: 28 Фев 2009, 17:17
Мнения: 847
Местоположение: LBPD/PDV
chaveto написа:
Преди дросела и след него влизат картерните газове, трябва да сте сигурни, че сте запушили всичко.
Обаче аз не мога да разбера каква е идеята на тази операция. Ако двигателя краде въздух след дросела то сместа ще е по бедна и свещите няма да са черни.
Регулатора на налягане на горивото не разбрах дали е проверен. Виждал съм пробит такъв и през маркуча за вакума влиза гориво и от там сместа е богата. Когато се замисля при подаване на газ е от ниско налягане, ниско налягане или от помпата или от регулатора.

Преди дросела не ни интересува какво влиза, тъй като сме махнали кутията на въздушния филтър. Тези след дросела ги изолирахме с един шлаух с тапа в края му, така че да не влиза нищо след дросела. Закачихме манометър на рейката и във всякакви режими поддържа 3.5 bar, което е точно колкото трябва да бъде по предписание. Мисля, че това изключва регулатора, нали? За черното имаш право и нямам обяснение какво се получава.

VIN написа:
Друго за което се сещам е ламбда сондата, провери какви стойности ти дава. Моето е евро 3 и е с две сонди (преди и след катализатора) не знам при теб как е. По някога се натрупва нагар от изгоряло масло и може да не отчита правилно а от там да ти бърка сместа. Чувал съм че ги свалят и ги чистят.

Моята е евро 2 с 1 ламбда сонда. При първоначално запалване на студен мотор мисля, че ламбдата не се вземе предвид при смесообразуването. Тогава положението е по-лошо от колкото след като загрее.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 14 Авг 2011, 19:19 
Offline
Водач на МПС

Регистриран на: 02 Яну 2010, 00:47
Мнения: 72
Налягането до колкото знам трябва да играе. На ниските обороти да е по ниско и с увеличаване на натоварването да се увеличава.
Изключи регулатора и виж през вакум маркуча дали не сълзи бензин. Можеш също така да сложиш прозрачен маркуч и така да видиш дали не е пробита мембраната на регулатора и от там да ти обогатява сместа.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 14 Авг 2011, 20:29 
Offline
Фен на ItalAuto

Регистриран на: 28 Фев 2009, 17:17
Мнения: 847
Местоположение: LBPD/PDV
chaveto написа:
Налягането до колкото знам трябва да играе. На ниските обороти да е по ниско и с увеличаване на натоварването да се увеличава.
Изключи регулатора и виж през вакум маркуча дали не сълзи бензин. Можеш също така да сложиш прозрачен маркуч и така да видиш дали не е пробита мембраната на регулатора и от там да ти обогатява сместа.

Кой вакуум маркуч? Регулаторът при моята кола знам, че е вграден в помпата в резервоара. Ако говориш за друг регулатор - кажи, че не са ми много ясни бензиновите пълни инжекциони все още.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 14 Авг 2011, 23:54 
Offline
Модератор

Регистриран на: 24 Окт 2008, 00:31
Мнения: 1861
Местоположение: Calgary, Canada
Автомобил: Chrysler Sebring 2.7
Регулатора на налягането на горивото би трябвало да се намира в края на рейла на дюзите. И към него да има закачен тънък маркуч, който отива към пълнителния колектор след дроселната клапа. Ето това е гореспоменатия вакуум маркуч. Ако го разкачиш и от изхода на регулатора протече гориво, значи мембраната е пробита.
А налягането наистина не трябва да е постоянно, а в зависимост от натоварването, което се постига точно с вакуум маркуча.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 V6 '04


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
 Заглавие: Re: Пунто Мк2 1.2 60к.с. - защо придърпва студена?
UNREAD_POSTПубликувано на: 15 Авг 2011, 06:25 
Offline
Водач на МПС

Регистриран на: 02 Яну 2010, 00:47
Мнения: 72
Airfan написа:
chaveto написа:
Налягането до колкото знам трябва да играе. На ниските обороти да е по ниско и с увеличаване на натоварването да се увеличава.
Изключи регулатора и виж през вакум маркуча дали не сълзи бензин. Можеш също така да сложиш прозрачен маркуч и така да видиш дали не е пробита мембраната на регулатора и от там да ти обогатява сместа.

Кой вакуум маркуч? Регулаторът при моята кола знам, че е вграден в помпата в резервоара. Ако говориш за друг регулатор - кажи, че не са ми много ясни бензиновите пълни инжекциони все още.

Не знам как е при това Пунто, но при повечето автомобили е както каза колегата преди мен.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща



Кой е на линия

 

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта

 

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

 
Иди на:  

yukari
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2011 phpBB Group

Theme created by Talihim Yok and modded by G&T for ИТАЛАУТО Форум България
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов